שלום רב יש לי שאלה , לאשתי יש אח למחצה שסובל מאוטיזם קל והוא נמצא בכפר השבדי בירושלים וממומן שם ע״י אפוטרופוס מטעם המדינה , עכשיו הודיעו לה טלפונית שהאח למחצה נפטר, היות גם האב של אותו אח נפטר ,ואין קשר עם אותו אח ... מי מטפל בענייני הקבורה ?? האפוטרופוס או האחיות למחצה ?
שלום משה,
אין הוראה חוקית קונקרטית-ספציפית לעניין האחריות על סידורי קבורה, אולם כשם שהאפוטרופוס אחראי על כל ענייני החסוי בחייו, כך הוא גם על עניינו האחרון הזה.
ככל שיש למשפחה השגות בעניין, מציע לפנות לאפוטרופוס ו/או למוסד ששהה בו.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ניצה, משפטית-טכנית יש למסמך תוקף, אולם ניתן לטעון שהחותם לא היה מודע לטיב הפעולה המשפטית שביצע ולכן להצהיר עליה כבטלה. יש משמעות לזמן הגשת הבקשה לביטול הפעולה, לזכויותיהם של צדדי ג` ועוד גורמים...
המשך תשובה