בימים הקרובים יש לנו דיון בעיניין מינוי אפוט, בנוכחות היועש ,ברצוני להגיש מסמך בן 10 עמודים לפני דיון ,האם אני מוסרת ביום הדיון או לפני?
שלום חני,
רצוי קודם, אולם ככל שהוא רלוונטי לתיק, גם אם יוגש ביום הדיון, אני סבור שיתקבל.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דניאלה, עקרונית אין צורך בהסכמת כל בני המשפחה, אם כי בית המשפט מתחשב בדעתם, במיוחד אם מוגשת התנגדות מנומקת. לא הבנתי אם אמך רוצה להוסיף את אחיך כאפוטרופוס נוסף או שיבוא במקומה. מוזמנת לפנות טלפו...
המשך תשובה