אני בת 17.9 ואמא שלי רוצה להוציא אותי מהבית לאבא שלי כנגד רצוני. האם אני יכולה להוסיף אפוטרופוס שהוא לא מהמשפחה ולעזוב את הבית לגמרי?
שלום נוי,
כל עוד אינך בגירה, להורייך יש עליך סמכות משפטית-פורמלית.
איני רואה טעם במינוי אפוטרופוס לתקופה כל כך קצרה.
חכי כמה חודשים לכשתהיי בגירה.
אולי כדאי גם, שתסתייעי בשירותי הרווחה במקום מגורייך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מתי, כאפוטרופוס של אביך אתה צריך לפתוח חשבון המוגדר כחשבון אפוטרופסות, ואליו התקבלום של אביך צריכים להיכנס, וממנו להיות משולמות ההוצאות. אתה הוא זה המנהל את החשבון ודואג שהתקבולים יכנסו וההוצאות...
המשך תשובה