שלום שמי שני לחכים מאשקלון ואני בת 18 וחצי ואני אפוטרופוסית ואני רוצה לבטל את זה אז השאלה שלי היא כזאת איך מגישים בקשה מתאימה לבית משפט ??? אשמח עם תענו לי על שאלתי בתודה מראש שני לחכים
שלום שני,
לא כתבת על מי את אפוטרופסית, או אולי כוונתך היא שיש לך אפוטרופוס ממונה.
בכל מקרה, בקשה לביטול מינוי אפוטרופוס מגישים לבית המשפט שנתן את צו המינוי בצירוף המסמכים הרלוונטיים (בקשה, חוות דעת, תצהירי הסכמה וכו').
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רמי, ראשית יש לקבל חוות דעת רפואית. יתר המסמכים ודרך ההגשה תלויה בכל מקרה לגופו. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה