שלום רב, אחי נדרש להחתים את כל האחים על מינוי אפוטרופוסות לצורך ביצוע ניתוח לאמי. הוא ואח נוסף עתידים להיות האפוטרופוסים. כמובן שלצורך ביצוע הניתוח הסעמתי לחתום על המינחי.... אלא שאז התברר שזה אפוירפוסות גם לגוף וגם לרכוש. האם ניתן להפריד? האם ניתן להגביל את הרכוש רק לצורך טיפול יומיומי באמי וכיוצב?
שלום רב,
אפוטרופסות יכולה להיות לגוף לחוד, לרכוש לחוד או לשניהם יחד.
במקרים מסוימים יכול בית המשפט לתת הוראות מיוחדות בצו המינוי לרכוש, על מנת להגבילו.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום תמר, עקרונית כן. יש לבחון האם לכל פעולה יידרשו 3 חתימות יחד, דבר העלול לסרבל לעתים בהיבט הפרקטי. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה