שלום,רציתי לדעת האם אימי שהיא חסויה ומונה לה אפוטרופוס חיצוני זכאית להשתתפות ממשרד המשפטים בשכר טירחת האפוטרופה?יש לציין כי אימי מקבלת קצבת זקנה ליחיד ופנסיה בסכום של 1760 ש"ח ,תודה אבינועם
שלום אבינועם,
למיטב ידיעתי ישנה אפשרות כזו, בנסיבות האמורות.
מציע שתפנה למשרד האפוטרופוס הכללי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, המענה לשאלתך סבוך מדי למענה קצר וחד- משמעי בפורום, שכן הוא כולל היבטים של חוק הכשרות המשפטית (לעניין אפוטרופסות) וגם של דיני החברות. מוזמנת ליצור קשר טלפוני לייעוץ והכוונה ראשונית...
המשך תשובה