שלום רב במהלך ינואר הגשתי בקשה לאפוטרופוס רכוש+גוף עבור אמי בתאריך 21/02/16 אושרה הבקשה והגיעה אלי בתאריך 16/03/16 בתאריך 02/02/16 אמי נפטרה האם יש צורך לבטל את האפוטרופוס או שזה מתבטל מאליו ?
שלום שאול,
למען הסדר הטוב, שלח הודעה על כך בצירוף תעודת הפטירה לאפוטרופוס הכללי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יגאל, הדבר תלוי באופן נוסח צו מינוי האפוטרופוס לרכוש. האם נדרשות חתימת שני האפוטרופסים המשותפים יחד, או שמספיקה חתימת אחד מהם. לגבי אפוטרופוס השוהה בחו"ל, זו בהחלט בעיה אם נדרשת חתימתו לצורך בי...
המשך תשובה