שלום רב, קיבלתי מינוי של אפוטרופוס לאמא שלי שהיא חולת אלצהיימר ונמצאת במוסד סיעודי. ברשותה דירה שאף אחד לא מתגורר בה ( אבי נפטר לפני חודש וחצי). שאלתי היא: 1. האם אני יכולה להשכיר את הדירה? 2. אם כן, האם הכסף חייב להיכנס לחשבונה של אמי או אפשר , בהסכמתה, להעביר אותו לשני נכדיה? בתודה מראש, מאיה
ניתנה תשובה טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איזי, החובה של אפוטרופוס היא למקסם את משאבי החסוי, ובכלל זה להשכיר נכס מקרקעין שבבעלותו. כאשר יש בעלים נוספים לנכס, אזי המצב הוא מורכב יותר. פנה אלי טלפונית לפרטים נוספים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה