שלום רב, לסבתי יש 5 ילדים בגירים, כעת קם הצורך למינוי אפוטרופוס לגוף, בהנחה שכל 5 ילדיה יתמנו אפוטרופוסים לגופה של אימם האם בשעת הצורך (פעולה רפואית מסויימת או אשפוז או ניתוח או...) יהיה צורך בחתימת כל 5 ילדיה האפוטרופוסים או די בחתימתו של ילד אחד ? תודה
אני מפנה אותך לתשובתי מהיום, שכותרתה: "מינוי של מספר אפוטרופוסים".
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גנאדי, אם אבא דמנטי, מישהו (אמא או מישהו אחר) צריך להיות אפוטרופוס שלו כדי לבצע בשמו פעולה במכר מקרקעין. בכל מקרה פעולה כזו כפופה לאישור בית המשפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה