אני עובד אם חסוי לקוי בנפשו שקשור אלי מאוד.הקרן עושים הכל להעביר אותו למסגרת על מנת שליטה בנכסים שלו 3דירות וכסף רב.יש חברה קבלנית שעובדת אם הקרן לחסויים שפשוט יש התעללות קשה בחסוי. שאני הוא האדם היחיד שהחסוי שומע ואוהב וכל השכנים של החסוי יודעים זאת הנייד שלי אייל מירושלים
שלום אייל,
במקרה שסבורים כי אפוטרופוס לחסוי אינו ממלא את תפקידו במסירות ולטובת החסוי, ניתן לפנות לרשויות הרווחה, ובמקרים מסוימים גם לפנות לבית המשפט בבקשה לבחינת התנהלותו של האפוטרופוס.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נטלי, לאף אחד לא אמורה להיות גישה לכספיו של חסוי אלא לאפוטרופוס שלו. איני יכול לדעת אילו הרשאות נתן האפוטרופוס או בעל החשבון. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה