אבי שהינו בעל מניות ודירקטור יחיד בחברה זקוק לאפוטרופוס לגוף ולרכוש. אם אני ואחי מתמנים כאפוטרופסים, כיצד נוכל גם לפעול בשמו בחברה שלו?

שלום אשר,
בהינתן שמדובר בחברת יחיד, והצורך לפעולה דורשת סמכויות כלפי צדדי ג', נראה לי שהדרך המיטבית היא להרחיב את המינוי באמצעות פנייה בבקשה מתאימה לבית המשפט. צור עמי קשר
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיטל יש להגיש בקשה דחופה לבית המשפט. בנוסף, אפשר לערב את גורמי הרווחה ואולי גם את הפסיכיאטר המחוזי. פני אלי להרחבה בעניין. בברכה, עו״ד עידו...
המשך תשובה