שלום שאלתי היא אני אפוטרופוסית לבתי בת ה 17 ועשרה חודשים הטיפול בה מורכב וממושך ודורש המון זמן במחיצתה האם אובדן הכנסה עקב העניין אפשרי להיות מחושב כחלק מההוצאות וכיצד ניתן לכמת זאת? תודה רבה לתשובתכם
שלום סיגלית,
המענה על שאלה זו הוא מורכב למסגרת הפורום המצומצמת.
צרי עמי קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אבי, דבר החקיקה העוסק בנושא קובע: א) וכך מצביעים: בתא המסתיר את הבוחר מעיני זולתו נותן הבוחר פתק הצבעה לתוך מעטפה שניתנה לו על ידי ועדת הקלפי, ואת המעטפה הוא מטיל לעיני ועדת הקלפי לתוך הקלפי....
המשך תשובה