דודתי המבוגרת לא נשואה ואין לה ילדים. היא מתקרבת ל 80 ואינה סומכת על אף אחד. היא מתקשה היום לעשות פעולות שאני רואה כי היא מאפשרת בלית ברירה לעובדת הסוציאלית בדיור המוגן ולעורכת הדין שלה היום גישה אליה . כעת היא מתחילה לאפשר מילוי הצ'קים שהיא משלמת למטפלת הפיליפינית ואני רוצה לשמור על כך שעורכת הדין והעובדת הסוציאלית יהיו תחת פיקוח . רצוי פיקוח מדינה .האם זה אפשרי ?
שלום גילה,
העניין סבוך מכדי לתת מענה במסגרת הפורום המצומצמת.
מציע שתפני אלי טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אסתי שוב, הבקשה למרשם האוכלוסין לקבלת תעודת זהות צריכה להיות אותה אחת כמו לכל אדם, אלא שאת צריכה לחתום עליה כאפוטרופסית בצירוף צו המינוי. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה