דודתי המבוגרת לא נשואה ואין לה ילדים. היא מתקרבת ל 80 ואינה סומכת על אף אחד. היא מתקשה היום לעשות פעולות שאני רואה כי היא מאפשרת בלית ברירה לעובדת הסוציאלית בדיור המוגן ולעורכת הדין שלה היום גישה אליה . כעת היא מתחילה לאפשר מילוי הצ'קים שהיא משלמת למטפלת הפיליפינית ואני רוצה לשמור על כך שעורכת הדין והעובדת הסוציאלית יהיו תחת פיקוח . רצוי פיקוח מדינה .האם זה אפשרי ?
שלום גילה,
העניין סבוך מכדי לתת מענה במסגרת הפורום המצומצמת.
מציע שתפני אלי טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גולן, במסגרת תפקידך כאפוטרופוס תהיה אחראי לנזקים כספיים או פיסיים אם אתה תהיה זה שתגרום אותם. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה