הוחלט למנות לאמי הקשישה אפוטרופוס חיצוני בגלל סכסוך שיש לילדים שלה עם אחותה. אנחנו בכל זאת רוצים לפעול אל מול האפוטרופוס לטובתה של אמי ולטפל בענייניה עד כמה שנוכל. איך ניתן לעשות את זה בשיתוף פעולה עם האפוטרופוס? תודה רבה

שלום תמרה,
מינוי אפוטרופוס חיצוני אינו מפקיע את הזכות מהמשפחה להיות מעורבת.
פנו לאפוטרופוס ודונו איתו בשיתוף הפעולה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאיר, אפוטרופוס לא חייב להיות עו"ד וחשבון הבנק להתנהלות הכספית השוטפת (אם לזה כוונתך) אינו חשבון נאמנות, כי אם חשבון אפוטרופסות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה