הוחלט למנות לאמי הקשישה אפוטרופוס חיצוני בגלל סכסוך שיש לילדים שלה עם אחותה. אנחנו בכל זאת רוצים לפעול אל מול האפוטרופוס לטובתה של אמי ולטפל בענייניה עד כמה שנוכל. איך ניתן לעשות את זה בשיתוף פעולה עם האפוטרופוס? תודה רבה

שלום תמרה,
מינוי אפוטרופוס חיצוני אינו מפקיע את הזכות מהמשפחה להיות מעורבת.
פנו לאפוטרופוס ודונו איתו בשיתוף הפעולה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אילת, עקרונית-טכנית, ניתן להגביל אפוטרופסות לפן אחד של רכוש. עם זאת, בית המשפט (והיועמ"ש) יכולים לשאול איך מטופלים שאר ענייניה הרכושיים, כאשר מדברייך היא אינה יכולה לטפל בהם בעצמה. בברכה, עו"ד...
המשך תשובה