שלום רב, בת משפחה שלי חוסה במעון ואני אפוטרופוסית שלה פתחתי חשבון בבנק על שמי בצירוף השם שלה - חשבון אפוטרופוס מה שכן שקצבת הנכות שלי גם נכנסת לחשבון הזה. האם יש בזה משהו פסול? או האם יש חוק שהדבר אסור? הסכום שאני מקבלת עבורה הוא מאוד פעוט. אודה לתשובה.
שלום שושי,
חשבון חסויה צריך להיות חשבון נפרד.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שחר, ניתן להגיש תביעה כנגד אדם שמונה לו אפוטרופוס בדיוק כמו כנגד כל אדם אחר. ההבדל הוא שהאפוטרופוס צריך לנהל את הגנת החסוי. במקרה שתארת יתכן ויש ניגוד עניינים מסוים ולכן יש סבירות שימנו אפוטרופו...
המשך תשובה