אשת אחי אפוטרופסית שלו כי הוא לוקה בדמנציה. לפני כחודש הכנחסה אותו למוסד הדסים למחלקה לתשושי נפש. היא מונעת מאיתנו האחים לבקר אותו. כמה פעמים היינו שם והם פשוט זרקו אותנו. האם היא רשאית למנוע מאיתנו ביקורים?

שלום שוב דליה,
היא אינה 'רשאית' למנוע ביקורים של בני משפחה.
צרי עמי קשר טלפוני להבהרות ולהכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הוראה של בית המשפט להגשת תסקיר היא דבר נפוץ ודי שגרתי בהליך של מינוי אפוטרופוס. המטרה היא לתת בידי בית המשפט אמצעי אובייקטיבי ונייטרלי המפרט את הנסיבות העובדתיות וממליץ המלצות מקצועיות. בב...
המשך תשובה