שלום. יש לי דוד ערירי שנפטר ללא משפחה. אני טיפלתי בו במשך כ18 שנים. נמצאה צוואה עם רשימת יורשים. מה עושים עם חובותיו וזכויותיו. אין לאף אחד זכות חתימה בבנק מה עושים?

שלום יצחק,
עם מותו של אדם יש לבקש צו קיום צוואה ככל שישנה כזו, או צו ירושה אם אין צוואה.
צור עמי קשר טלפוני לפרטים נוספים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שמרית, בהחלט ניתן לגרום להתערבות בית המשפט על ידי הגשת בקשה מתאימה. מאוד לא ממליץ להתנהל עצמאית בהליכים בבית המשפט כי נדרש לזה ידע, ניסיון וזוית ראייה אובייקטיבית. עם זאת, הצעת שכ"ט של עשרות אל...
המשך תשובה