אבי ניפטר ובצוואה הוריש לבני אבל הוא קטין,והוא מינה את הדוד שלי כמנהל העיזבון אני ואשתי לא מוכנים שהדוד ימונה אלה אנחנו מה עושים תודה.
עקרונית, יש לכבד את רצונו וצוואתו של המנוח.
לכן, הדרך היחידה לנסות ולהחליף את זהות מנהל העזבון היא באמצעות פניה לבית המשפט, עם הסבר טוב מדוע מנהל העזבון אינו מתאים לתפקיד זה.
לקבלת המשך טיפול משפטי, הינך מזומן ליצור קשר עם משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סיגל, הוריהם של קטינים הם האפוטרופסים הטבעיים שלהם. אם שניהם אינם או לא מסוגלים, בית המשפט ממנה. צרי עמי קשר טלפוני. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה