אבא שלי בן 92 עם קשיי הליכה ותפקוד יום יומי ההבחנה הרפואית שנתנה לו היא דמנציה / שיטיון מעולם לא היה לו רישיון נהיגה ואין בבעלותו רכב. שאלתי האם הבחנה זו קבילה לשם קבלת תו נכה ? * כאשר הרכב שעומד לשירותו הוא בבעלותי !

שלום אליה,
נראה לי שבמצב שאתה מתאר יש זכאות לתו נכה.
פנה למשרד התחבורה בצירוף האישורים הרפואיים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דני, הוצאות שמוציא אפוטרופוס עבור חסוי יכולות להיות מוחזרות לו. הדבר תלוי בהכנסות והוצאות החסוי ובנסיבות הספציפיות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה