כאפוטרופוס הוחתמתי ע"י עו"ד על הסכם מכר מותנה באישור בית משפט .היום אני יודע שהיה עלי לקבל אישור מראש לפני החתימה ..ההסכם לא אושר ע"י בית המשפט " והקונה " דורש לקיים את ההסכם . אילו סעדים אני יכל לבקש ?

שלום יצחק,
העניין מורכב מכדי להשיב במסגרת הפורום.
מציע שתפנה טלפונית.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חלי, אם יש הדרה של אדם שמונה לו אפוטרופוס מבני משפחתו ללא סיבה מוצדקת ניתן להגיש בקשה להתערבות בית המשפט. מוזמנת לפנות טלפונית לפרטים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה