שלום רב, אחותי היא נפגעת נפש ומתגוררת בהוסטל יש חילוקי דעות ביני לבין המוסד בעניין מתן תרופות האם יש לי זכות כאפוטרופוס להתנגד למתן תרופות כגון משככי כאבים שניתנים לדעתי בהפרזה? האם יש לי זכות. להתערב בכלל בנושא הטיפול התרופתי? תודה מראש עדן

שלום עדן,
אין לאפוטרופוס "זכות וטו" בעניין טיפולים רפואיים, אולם יש בהחלט זכות להתערבות, הבעת דעה, התייעצות, קבלת חוו"ד נוספת וכו'.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איריס, קשה להשיב מבלי להיות מצוי בפרטים. עקרונית, יפוי כוח בלתי חוזר תקף גם לאחר מות מיפה הכוח.עם זאת, פעולה במקרקעין שבעלי הזכויות בו הם קטינים מחייבת אישור בית המשפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה