שלום, לפני 20 שנה מוניתי יחד עם אבי להיות אפוטרופוס על אחי שאובחן כחולה נפש. "גררו" אותי לתהליך זה בהיותי חייל ולא הבנתי את המשמעויות.. כעת כשאני נשוי עם ילדים ובפועל לא הייתי מעורב ב 20 השנים האחרונות כלל, אלא הכל עשה אבי, אני מעוניין להשתחרר מאחריות זו. למי עליי לפנות?
את הבקשה לביטול מינוייך כאפוטרופוס עליך להגיש לאותו בית משפט שמינה אותך כאפוטרופוס.
לקבלת המשך טיפול משפטי, הינך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, המצב שאת מתארת הוא מורכב מאוד מכדי להשיב במסגרת הפורום המצומצמת. אין לי יכולת לדעת כיצד התנהלת עד כה, מבלי לעיין במסמכים ובהחלטות. מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה