אני ואחי אפוטרופוס לאמא ,אח שלי הציע לעבוד אצל אמא בתור מטפל.האם הוא יכול ליהיות גם אופוטרופוס וגם עובד שלה? הוא ישלם לעצמו משכורת? אני מתנגדת מהרבה סיבות מה עושים? הוא מסרב לשיחת גישור אצל עו"ד כמו שהצעת לי בפעם הקודמת.תודה רבה לאה

שלום לאה,
יתכן ויש מקום להוצאת דרישה פורמלית. ראי פרטים בהודעה ששלחתי לך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוסי, כפי שאתה מתאר את המצב נראה שאחיך הוא מעיין "שוכר" בדירת אמך, וכך יכולה להיות הפרשנות לנשיאה בתשלום ההוצאה. אם הנזילה אינה קשורה לשימוש בדירה, אזי היא חלה על "המשכיר". אם הנזק נגרם כתוצאה מ...
המשך תשובה