שלום אשמח לדעת מה הנוהל למכירת נכס של חסויה שלא מתגוררת בו כבר למעלה משנה. מגישים בקשה לאפוטרופוס הכללי? צריך הצדקה למכירת הנכס? צריך חוות דעת מקצועית? תודה

שלום אוהד,
לצורך מכירת נכס מקרקעין בבעלות חסויה יש לקבל את אישור בית המשפט. מדובר בהליך מורכב יחסית. מוזמן ליצור עמי קשר טלפוני
בברכה
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום חני, 1. עקרונית כן, אם כי אם יש צורך באפוטרופוס לגוף יש לקחת בחשבון שיש למנות מישהו אחר. 2. העניין מורכב מכדי להשיב במסגרת הפורום המצומצמת. מציע לפנות טלפונית. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה