חמי נמצא בבית אבות בגרמניה, יש לו אפוטרופוס מטעם שרותי הרווחה בגרמניה.אישתו לשעבר בגרמניה דורשת מבעלי להעביר מכתב לאפוטרופוס של אביו המאפשר לה לקבל את כספיו (המשולמים לאביו). האם זה חוקי? ושאלה נוספת האם לבעלי יש זכות לבקש מאפוטרופוס מסמכים הקשורים חשבון בנק של אביו? בברכה אלה
משאלתך לא ברור מי משמש בפועל כאפוטרופוס לחמיך והאם מדובר במינוי משותף לתושב ישראל ולתושב גרמניה. בנוסף, מדובר בשאלה ספציפית מאוד, הנוגעת לדין הגרמני.
לקבלת מענה משפטי, הינך מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טל, 1. אין מניעה חוקית. 2. יורשיו על פי דין. 3. פונים בבקשה מתאימה לבית המשפט בהתאם לתקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (כללים בדבר קביעת שכר לאפוטרופסים), תשמ"ט-1988 בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה