ערב טוב אני מעוניין להבין מה היא הגדרת התפקיד של האפוטרופוס לדין שמונתה עבור קטין מה הסמכויות שלה ומה ההגבלות. כלומר מה השלב שהיא כבר לא יכולה להתערב. כמו כן אם לטעמי היא חרגה מסמכותה וצםקידה האם ניתן להתלונן לממונים שלה וגם ללשכת עורכי הדין?? תודה מראש

שלום טל,
ראה תשובתי מיום 5/3/19
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ענת, אחת מהפעולות שעל אפוטרופוס לעשות עם מינויו הוא לפתוח חשבון אפוטרופסות ייעודי ונפרד שבו יופקדו התקבולים של האדם וממנו ישולמו התשלומים וההוצאות. אם בחשבון המשותף יש כספים שהם פרטיים שלך (שהו...
המשך תשובה