אני ואחי אפוטרופוסים של דודה שלנו. אנחנו רוצים למכור את הדירה שלה ולרכוש אחת אחרת להשקעה לצורך מימון הטיפולים שלה והמקום בו היא נמצאת. האם זה אפשרי? צריך לשלוח בקשה לאפוטרופוס הכללי?

שלום אפרת,
פעולה כזו דורשת את אישור בית המשפט מראש, ומורכבת יחסית. מציע ליצור קשר טלפוני להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לאה, מחד - אם יש ניצול לרעה מצד המטפלת של האפשרות לנעול את הדלת ולא לאפשר כניסה ללא סיבה ראויה, הרי שיש היגיון בדרישה. מאידך - ודאי שיש בכך משום פגיעה בצנעת הפרט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה