לאבינו חולה הדמנציה יש חמישה ילדים סך הכול, שניים מאישה אחת ושלושה מאישה שנייה. בין הילדים יש סכסוך קשה על הטיפול שיש להעניק לו ועל הפעולות הרפואיות והכלכליות שצריך לעשות. איך אפשר לפתור את זה?

שלום שקד,
כמו כל סכסוך, ניתן לפתרו תחילה בהידברות בין הצדדים. ישירות או באמצעות באי כוח מיומנים. מוזמנת ליצור קשר.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אתה יכול לפנות בבקשה באופן עצמאי לבית המשפט, כמו גם להביא חוות דעת מפסיכיאטר אחר שלא קשור עם ההורים שיבדוק אותך ויתן חוות דעת. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה