מונתי על פי צו בית משפט לאפוטרופוס לאבי. אני מעונינת למכור את אחת מדירותיו ולהפקיד את התמורה בפקדון על מנת שיוכל לשלם את התשלום החודשי לדיור מוגן. האם יש חוקים שעל פיהם אני צריכה להשקיע את הכסף ממכירת הדירה?
יש צורך בהשקעת הכספים באפיקי השקעה סולידיים.
היות והבנק צריך להיות מיודע כי מדובר בחשבון בנק שמנוהל בעבור חסוי - הבנק כבר ידע להנחות אותך מהם אפיקי ההשקעה המקובלים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום צ`ינו, נצא מנקודת הנחה מקלה שהפקיד אינו מבין את המשמעות של הצו המשפטי וכמו כל פקידי בנק `הולך על בטוח` וחושש מהפעלת שיקול דעת. התוצאה היא טרטור הלקוחות. דרך אפשרית לפתרון היא מכתב מנוסח כראוי ...
המשך תשובה