שלום אני אפוטרופוס לגוף על אימי ויו מאפוטרופוס לרכוש בן דוד אשר מקשה מאוד בקשנו ממנו ומהפיקוח לראות העתק מהפרטה ומבקשה להשקעת כספים והוא מסרב גם מפקח באפוטרופוס לא מוכן לתת לעיין בחומר מנגד יש אפשרות להתלונן על האפוטרופוס אצל מפקח אבל כיצד ניתן לעשות זאת ללא קבלת החומר די ברור לי כי ההתנהלות איננה תקינה ובתור בן שמטפל בחסויה קשה לי לקבל את התירוץ של הגנת הפרטיות. אני יודע איזה רכוש יש לאימא שלי אבל אני רוצה לוודא שלא גונבים אותו. כיצד ניתן לקבל את החומר מבלי לפנות אל בימ"ש ומהי הפסיקה בעניין. תודה.

שלום משה,
הדרך האפקטיבית ביותר היא לפנות לבית המשפט.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יואב, המשמעות היא שיוגש תסקיר המתאר את המצב כפי שהעו"ס רואה אותו בצירוף המלצות, ובית המשפט יחליט אם לקבל אותן. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה