בקשתי לשחרר אותי מתפקיד אפוטרופוסית השופט ביקש תסקיר דחוף המתייחס למצב החסויה ותפקוד האפוטרופסית ובקשתה לסיים. האם ככה נהוג? הרי אני לא מעוניינת בתפקיד

שלום דפנה,
כך נהוג. בית המשפט שם בראש מעייניו את צרכיה של החסויה וההשלכות של הפסקת האפוטרופסות.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום בנימין, אציע תחילה להגיש התביעה כנגד חברת הביטוח, על מנת לעצור את מירוץ ההתיישנות. בשאלת הכשרות, היה ותעלה, ניתן לטפל אחר כך. אין גם מניעה להתחיל בבקשה למינוי אפוטרופוס במקביל על מנת לנהל ההליך...
המשך תשובה