דוד שלי ערירי נפטר, היה שנים רבות סיעודי ותחת אפוטרופוסות שניהלה אחותו, כיום היא מבקשת שכר על עבודתה... האם היא זכאית לשכר ואיך זה נקבע?

שלום אור,
ענייני שכר אפוטרופוס מוסדרים בתקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (כללים בדבר קביעת שכר לאפוטרופסים), תשמ"ט-1988.
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/192_004.htm
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום קודי, לא חייבים את אישורו ובדרך כלל בית המשפט מתחשב ראשית בעמדתם של הילדים ולא האחים של החסוי. עם זאת, הוא יכול להביע התנגדות וזו תישמע. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה