שלום רב .. אני אפוטרופוס על אבי החולה . לפני שחלה היה ברשותו כלב שחי איתנו עד היום .(3 שנים) כיודע כלב דורש טיפול שעולה לי כסף רב שקצת קשה לי לגייס בין כל הנסיעות והוצאות אחרות שאין עליהן החזר . השאלה היא : האם הכלב נחשב כנכס של החסוי ואפשר לקחת כסף מחשבונו של אבי עבור : טיפולים,חיסונים,אוכל,סירוס וכדומה . בתודה ..
תפקידו של האפוטרופוס לדאוג לכל צרכי החסוי, כפי שהיה החסוי נוהג כלפי עצמו, לו היה יכול. כיוון שאביך גידל כלב, יש להניח שהיה מעונין להמשיך ולטפל בו. על כן, אתה יכול להמשיך ושלם את הוצאות גידול הכלב, מחשבונו של אביך (מובן, שיתכן שהאפוטרופוס הכללי יברר אם הדבר אכן הכרחי ואז תצטרך לתת מענה בעניין).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, ניתן בהחלט למנות אפוטרופוס נוסף או חילופי. לצורך כך יש להגיש בקשה מתאימה לבית המשפט שנתן את צו המינוי מלכתחילה, לפרט אודות הצורך ולנמק, להביא עמדת המעורבים בדבר וכו`. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה