שלום. במקרה שאחות מונתה לאפוטרופוסית היחידה של האב, האם לאחות השניה יש זכות או עילה משפטית לבקש הצגת דו"חות כגון טופס הגשת הפרטה וטופס סל מחיה. תודה על תשובתכם.

שלום אהוד,
אין זכות מוקנית. ניתן במקרים מסוימים להגיש בקשה מנומקת לאפוטרופוס הכללי.
פנה אלי טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ענת, הליך מינוי תומך בקבלת החלטות הוא שונה לחלוטין מהליך מינוי אפוטרופוס. מוזמנת לקבל מידע בקישור : https://www.gov.il/he/service/supported_decision_making בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה