יש לי זוג מכרים שנמצאים במחלקה לתשושי נפש בדיור מוגן, לפני כחודש הועברו לטיפול תחת קרן חסויים- מאחר והינם ערירים. אני מכירה אותם למעלה מ- 15 שנה. כשקרן חסויים שמעה שאני מגיעה לבקר אותם ומתקשרת אליהם, הם נתנו הוראה חד משמעית שאני לא אגיע לבקרם ללא תיאום איתם ואף לא מאפשרים לי לשוחח איתם בטלפון. ברצוני לדעת האם זה חוקי והאם זה ייתכן שמגבילים כך אותי , כאשר גם רצונם של הזוג לראות אותי. אנא תשובתך הדחופה.
עדי, שלום!
אם אכן הקרן לחסויים מונעת ביקורים שלך את בני הזוג ללא כל סיבה - אכן מדובר בדבר שאינו מקובל או מובן.
הנך מוזמנת לפנות ליעוץ אישי לקבלת המשך ייעוץ וליווי משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרונה, העניין מורכב למתן מענה במסגרת המצומצמת של הפורום. אפוטרופסות בלעדית זהו צעד אפשרי אחד, אך ישנן גם דרכים אחרות לשנות נורמות התנהגות. בכל מקרה, זה עניין שצריך לדון בו באופן פרטני. מוזמנת לצ...
המשך תשובה