אנחנו זקוקים לעורך דין כיוון שאני ואחים שלי קיבלנו אפוטרופסות לאותו עורך דין... האם יש בעיה אתית כלשהי שאותו עורך דין יטפל בכולנו? כלומר שהעורך דין הוא עורך דין של כולם ביחד? תודה.

שלום צחי,
לצערי לא הבנתי את שאלתך.
מוזמן לפנות טלפונית למספר שמופיע בעמוד שלי באתר
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איריס, עקרונית, תצהיר ניתן לעריכה על ידי עורך דין. עם זאת, חסרים לי פרטים על מנת לתת חוות דעת לנסיבות המקרה הספציפי. מציע שתצרי קשר טלפוני. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה