אחי שיש לו אפוט' חיצוני גר עם אימי הקשישה והדירה של אימי. אימי מקבלת מאחי 1000 ש"ח כל חודש בהוראת בית משפט. הייתה נזילה והוזמן שרברב בעלות של 2300 ש"ח. האם אחי צריך להשתתף בהוצאה?

שלום יוסי,
כפי שאתה מתאר את המצב נראה שאחיך הוא מעיין "שוכר" בדירת אמך, וכך יכולה להיות הפרשנות לנשיאה בתשלום ההוצאה. אם הנזילה אינה קשורה לשימוש בדירה, אזי היא חלה על "המשכיר". אם הנזק נגרם כתוצאה מהשימוש, מי שמתגורר בנכס אמור לשאת בהוצאה או לחלוק בה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יפוי כוח אדם אחד לאדם אחר (להבדיל מייפוי כוח לעו"ד) צריך להיות נוטריוני. נראה לי שבנסיבות העניין להוציא יפוי כוח כזה רק לצורך הסכמה הוא מכביד יותר מלהגיע פיסית ולחתום. ככלל אייעץ שלא לאשר...
המשך תשובה