אני אפוטרופוס של אמא שלי אשר נמצאת בבית אבות. ברשותינו דירה בה הבעלות מחולקת כש-3/4 מהדירה של אמי ורבע שלי (מופיע בטאבו, כולל העובדה שאני אפוטרופוס). כרגע אני זקוק להלוואה. האם אני יכול לעשות שעבוד/משכון המתייחס לחלק שלי (בלבד) דירה?
עליך להגיש בקשה לבית המשפט בכדי שיאשר לך את הפעולה, כמו כל פעולה בנכסי חסוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אוראל, אחותך משמשת כ- "אפוטרופוס למעשה" בהתאם לסעיף 67 לחוק. כל עוד הדברים מתנהלים כסדרם, אציע להשאיר המצב הקיים כמות שהוא. אם וכאשר תתעוררנה בעיות - פנה אלי לייעוץ מקצועי. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה