אח שלי בן 42 לוקה במוגבלות שכלית התפתחותית. על פי ועדת אבחון הוחלט צורך במינוי אפוטרופסות לגוף ורכוש. אני מעוניינת להתמנות.2 אחיי מתגוררים בחו"ל הם מסכימים שאני יתמנה לאפוטרופסות. האם יש טופס ויתור או אם מספיק שהם יכתבו מכתב בו הם מסכימים שאני אתמנה לאפוטרופסות? תודה מראש

שלום אליזבט,
אחייך צריכים להגיש תצהירי הסכמה מאומתים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דוד, ככלל, אפוטרופוס רשאי לבקש שכר עבור פעולותיו עבור החסוי. בתי המשפט אינם ממהרים לפסוק שכר עבור אפוטרופוס שהוא בן משפחה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה