שלום רב, ברצוני לשאול מתי צריך להתמנות לאפוטרופוס של ילד עם תסמונת דאון? האם זו חובה ומדוע, תודה עבור התשובה

שלום דניאל,
אפוטרופוס לבגיר (מעל גיל 18) ממנים כאשר אותו אדם אינו מסוגל לדאוג לענייניו בעצמו על פי חוות דעת רפואית. המינוי אינו חובה אלא נעשה על פי בקשה המוגשת לבית המשפט. אם איש אינו מבקש, אין מינוי.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מדובר בשאלה משפטית שעל מנת להשיב עליה דרושים פרטים רבים נוספים. ממליץ ליצור קשר טלפוני. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה