שלום, אימי כבר עכשיו עם דמנציה ברמה בינונית, נמצאת בבית. היא מדרדרת מאוד מהר. אני מתכוון לבקש להיות אפוטרופוס על גוף ורכוש אבל אמרו לי שזה יכול לקחת כמה חודשים. אני לא חושב שאפשר לחכות כמה חודשים כדי לקבל אפוטרופוס לגוף, מצבה יחייב טיפול לפני. איך אני יכול לזרז קבלת אפוטרופוס לגוף כאשר בקשה לאפוטרופוס גוף ורכוש היא באותו טופס לבית משפט. תודה

שלום אלכס,
קבלת צו מינוי אפוטרופוס אינו לוקח כמה חודשים. במצבים מסויימים ניתן לקבלו אפילו תוך כמה ימים.
מוזמן לפנות טלפונית להיוועצות.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דינה, מתיאורך ככל הנראה שלא יהא מנוס מחתימה בשמו של אבא על מסמכי התמ"א מכוח צו אפוטרופסות. מציע ליצור עמי קשר טלפוני להכוונה באשר לאפשרויות בהתאם לנסיבות המקרה הספציפי ולוח הזמנים של פרויקט התמ"...
המשך תשובה