אני אפוט לאחי .עד לפני שנה גרתי באותה עיר.עברתי לגור במקום מרוחק . מיכוון שיש צורך לקנות מצרכים במהלך החודש בעיקר בסופרמרקט על בסיס כל יומיים שלושה. האם מותר לי לבקש מאחת האחיות שלנו לבצע את המשימה הזו ולתת לה את הכרטיס שיהיה תחת פיקוחי וידיעתי? מדובר בהוצאה ממוצעת של 1000 ש"ח

שלום גיל,
כל זמן שאתה סומך על האחות שלא תעשה שימוש לרעה באמצעי התשלום שהופקד בידיה ותעשה בו רכישות רק לצורך המטרה שלשמו נועד - אני לא רואה שום מניעה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדנה, לצערי איני יכול במסגרת הפורום לתת ייעוץ פרטני העוסק בסדרי הדין הראויים, מבלי להיות מעורה בפרטי ההליך ואופי הבקשות. חוזר על עצתי לקחת ייצוג. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה