לפני חצי שנה הגשתי בקשה להיות אפוטרופוסוית לאבי, זמנית וקבועה. אישרו לי מיד את הזמנית ועכשיו קיבלתי גם מכתב מיועץ משפטי לממשלה שאין לו התנגדות לקבועה ושבית משפט אישר ואחרי שבועיים קיבלתי את אותו מכתב עם משבצת של השופט שכתוב בו : יוצא צו קבוע לגוף ורכוש. מה אני אמורה לעשות עכשיו? האם זה הצו או שצריך ללכת לבית המשפט כדי לקבל צו קבוע?
אין צורך בצו נוסף, אלא אם יהיה גורם שידרוש פסיקתא חתומה על ידי בית המשפט שאת אכן במינוי קבוע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רפי, עקרונית, החוק אינו מעניק "זכות וטו" על החלטות אפוטרופוס. עם זאת, כאשר בן משפחה סבור שהתנהלות האפוטרופוס אינה מיטיבה עם החסויה, יש מקום בפנייה לבית המשפט בבקשה מתאימה למתן הוראות. צור עמי קש...
המשך תשובה