שלום,אני רוצה להתמנות כאפוטרופוס לאח שלי בן 40,הורים נפטרו.לצורך בקשה לנקודות זיכוי מס הכנסה אח מוגבל.במס הכנסה הגשתי בקשה אך ביקשו ממני אפוטרופסות.האם יש אפשרות למנות רק לצורך עניין זה? תודה מראש

שלום ליז,
עקרונית ותיאורטית ניתן לקבוע מינוי אפוטרופוס לעניין ספציפי. בפועל העניין עלול להיות מורכב יותר. מוזמנת לפנות טלפונית להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טל, לכאורה יתכן ויש כאן פגיעה בפרטיות, אולם יש להתחשב גם בפרמטרים נוספים. בכל הנוגע לטענה לעבירות פליליות לכאורה ממליץ לפנות לפורום המתאים. בברכה, עו``ד עידו...
המשך תשובה