שלום, אם הגשתי בקשה לאפוטרופוס לאדם סיעודי ועדיין אין תשובה כמעט כבר 20 יום נאמר לי במוקד ששלחו לי מכתב ובו רשום משופטת עליון שעלי לעמוד בתנאים של ההחלטה כלומר עדיין אין החלטה ורק שיגיע המכתב אדע על מה מדובר, השאלה האם זה כך? או שאולי חסר פרטים להשלים? הגשתי לזמני וקבוע. תודה

שלום רב שי או אור וכו'
לאחר אינספור שאלותיך:
פורום זה אינו מהווה קורס משפטי בניהול הליכים בבית המשפט ללא עו"ד.
מאחל הצלחה רבה וכל טוב.
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סי, אני לא בטוח אם באמת הוא אפוטרופוס או שאמא הכניסה אותו כבעלים נוסף או מיופה כוח בחשבון שלה. יש לברר עניין זה בטרם אוכל להמליץ על דרך פעולה. מציע להיות בקשר טלפוני במס` הטלפון המופיע באתר. ב...
המשך תשובה