אמא שלי עברה לדיור לתשושי נפש. אני אפוטרופוס גוף בלבד. ושותפה בחשבון הבנק. האם כדי להשכיר את הדירה שלה צריך לפעול להיות אפוטרופוס רכוש, או שניתן להשכיר את הדירה כך שאני אחתום

שלום מיכל,
פורמלית (משפטית-חוקית) עלייך לפעול מכוח צו מינוי אפוטרופוס לרכוש.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יגאל, אין מניעה שאדם יהא אפוטרופוס ליותר מחסוי אחד. שאלתך השנייה מורכבת מדי למענה במסגרת הפורום ודורשת התייעצות לאחר לימוד של פרטי המקרה הספציפיים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה