האם רשאי נותן המתנה למשוך את כספי החיסכון שניצברו לקטין?????
לסביונית שלום,
חסרים לי פרטים כדי לענות על שאלתך .
האם נותן המתנה הינו ההורה של הקטין - האפוטרופוס הטבעי ?
בוודאי יש גם משמעות לסכום שנחסך.
האם קיימת הסכמה בין 2 ההורים למשיכת הכסף??
בכל מקרה אדם שאינו אפורופוס של הקטין אינו יכול למשוך כלל כספים מחשבון של הקטין .
כמו כן עליך לבדוק בבנק מהם התנאים הנדרשים למשיכת כספים מן החשבון שנחסך .
בכבוד רב,
עו"ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ניצן, על מנת להשיב על שאלתך אני צריך לראות את המסמכים, קרי: הבקשה שהגשת לבית המשפט ואת צו המינוי. מוזמנת לפנות טלפונית - המספר שלי נמצא בעמוד שלי באתר בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה