מה התכוון השופט לתגובתו לבקשה שלי לאפוטרופוס ,"ראיתי" זו התשובה ? ככה נאמר לי בבירור תיקי מישפט, איזה מוזר פשוט מילה אחת "ראיתי" מה הפירוש בשפת בית מישפט מה זה לרעתינו? תודה
שלום שוש,
מתנצל על האיחור בתשובה.
"ראיתי" - הכוונה שבית המשפט מודע למה שהוגש בפניו (בדרך כלל תגובה או הודעה). אם תכתבי פירוט של הדברים, אוכל אולי להיות יותר ממוקד.
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טובה, הכלל הוא שכל הכנסותיו של אבא צריכות להיות מופקדות בחשבון האפוטרופסות, וממנו משולמות כל הוצאותיו. עליך לעשות רישום של הדברים. צרי עמי קשר טלפוני להכוונה מפורטת יותר. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה