מה התכוון השופט לתגובתו לבקשה שלי לאפוטרופוס ,"ראיתי" זו התשובה ? ככה נאמר לי בבירור תיקי מישפט, איזה מוזר פשוט מילה אחת "ראיתי" מה הפירוש בשפת בית מישפט מה זה לרעתינו? תודה
שלום שוש,
מתנצל על האיחור בתשובה.
"ראיתי" - הכוונה שבית המשפט מודע למה שהוגש בפניו (בדרך כלל תגובה או הודעה). אם תכתבי פירוט של הדברים, אוכל אולי להיות יותר ממוקד.
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מלניה, מינוי אפוטרופסות נעשה על פי רוב בהתאם לחוות דעת רפואית שהדבר נדרש. אם האם מסוגלת לדאוג לענייניה בעצמה ואינה מעוניינת בסיוע (למשל בתמיכת החלטות) איני מבין מדוע יש לדרוש מינוי. בברכה, עו"...
המשך תשובה