אחי ואני מונינו כאפוטרופוסים על אחינו החסוי חולה הנפש(אין לנו הורים). עול הטפול בחסוי נופל על כתפי י בלבד והקשיים כבדים מנשוא. אני מעוניינת לבטל את המינוי של כאפוטרופוס. איך אני מבצעת זאת?
שלום דורית,
יש להגיש בקשה לבית המשפט שמינה, ולבקש להתפטר מהתפקיד, תוך נימוק הסיבות. ההתפטרות תופסת רק לאחר אישור בית המשפט, כך שבטרם נית האישור חלות עדיין כל החובות של אפוטרופוס.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רובי, מינוי אפוטרופוס לאדם אינו עוצר אוטומטית הליכים משפטיים אזרחיים כנגדו. צור קשר טלפוני לפרטים נוספים בהתאם לנסיבות העניין הספציפיות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה