שלום, אני ובעלי פרודים כשנה וחצי. אנו בתהליכי גירושין, מה שאומר שאני עושה את כל עבודת הניירת, היינו אצל עו"ד אחד יחד לגיבוש הסכם. כעת פשוט מחכים לדו"ח אקטואר כדי להכניס להסכם הגירושין ולהתקדם בהליך. שאלתי, האם אפשר בד בבד לפתוח תיק ברבנות, או שזה נוגד את תהליך הגירושין בהסכם? תודה.
הכי טוב שתדברי עם העורך דין שמטפל לכם בתיק. מאחר ובפתיחת תיק יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת. תלוי.
בברכה
עוד אבי גפן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשר יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ג`ואנה שלום את צריכה לקבל סיסמא מבית הדין הרבני ואז דרך האתר שלהם תוכלי להכנס לתיק. יוני שמיל, עו"ד יוני שמיל, משרד עורכי דין וגישור...
המשך תשובה